Kako narediti mailing v CRM-ju in mu slediti?

V preteklih dneh sem se aktivno ukvarjal s pripravo prvega (ja res je :)) mailinga v podjetju Radikal Plus. Pred tem z izvedbo tega nisem imel kakšnih velikih izkušenj, zato sem še bolj zagrizeno pristopil k temu. Seveda sem celotno zgodbo želel izpeljati preko rešitve Microsoft Dynamics CRM 2011. Sprva se mi je zadeva zdela izredno enostavna, saj sem svojo predlogo hitro pripravil kar v Word-u. Ko je bila zadeva do konca “spimpana”, smo rekli, da bilo mogoče pa dobro, da se pri vseh poslanih mailih spremlja tudi ali so bili ti sploh odprti in če je tisti, ki ga je bral dostopal tudi do kakšnih linkov, ki so bili dodani v mail.

Pa smo se lotili zadeve. Programerji so poskrbeli, da se bodo linkane zadeve iz maila zapisovale v CRM kot Campaign Response in da bodo slike dostopne na spletu, jaz pa sem poskrbel, da bo poslan mail vseboval ustrezne slike in linke. Linki slik in “hyperlinki” morajo biti namreč zgrajeni tako, da je za vsak poslan mail (za vsako stranko) ta link drugačen. Vsebovati mora recimo ID stranke in ID kampanje na katero hočemo vezati Campaign Response. Seveda, če uporabljaš word kot html orodje potem ta zadeva postane prej zelo zapletena kot enostavna. In to sem hitro ugotovil tudi sam. Spodaj je na kratko opisan postopek za izdelavo takega maila v word-u, v oklepajih pa težavnost tega🙂 :

  1. Priprava predloge maila (brez težav)
  2. Priprava programskih dodelav – zapisovanje Campaign Response-ov v CRM (brez težav)
  3. Urejanje predloge maila z dodajanjem url-jev slik in linkov (tu se je zadeva začela komplicirati – vendar ko jo enkrat osvojiš potem je stvar povsem enostavna)
  4. Podtikanje url slike v mail template v word-u
  5. Sliko, katero želite, da se v mailu ne prikaže takoj, pač pa šele s klikom na (download picture), se v mail doda na naslednji način
  6. V wordu izbereš Alt+F9 in preko Ctrl+F9 dodaš novo polje
  7. Potem se z miško pomakneš med oba {} in z desnim klikom izbereš Edit Field (potrebno je dodati dva polja in sicer Quote in IncludePicture)…na koncu zadeva izgleda takole:
  8. Če hočeš temu url-ju dodati tudi ID stranke in ID kampanje je potrebno zadevo še malo dodelati in sicer se dodajo še potrebna polja iz CRM-ja…tako v končni podobi zgleda nekako takole:
  9. Pri tem je potrebno paziti na vse presledke med {}, kjer je vedno en presledek za { in en presledek pred }…če zgrešiš en presledek se slika ne bo prikazala pravilno
  10. Še več problemov pa povzroča podtikanje hyperlinka
  11. Če želimo, da bo klik na določen link v mailu pripeljal v naš CRM sistem Campaign Response je potrebno narediti naslednje:
  12. Vstaviti hyperlink v predlogo
  13. Klikniti Alt+F9 in tam kjer je vstavljen link primer { HYPERLINK “www.radikal-plus.si&{ MERGEFIELD Contact }” } zamenjati HYPERLINK z MERGEFIELD…neumno vendar je to potrebno narediti
  14. Potem predlogo lahko shranimo kot .xml in jo odpremo z Notepad-om
  15. Poiščemo MERGEFIELD in ga spremenimo nazaj na HYPERLINK…shranimo
  16. Sedaj lahko predlogo uvozimo v CRM in pošljemo mailmerge preko word-a…tako bo vsaka slika in vsak link dobil svoj ID, preko katerih jih lahko zapišemo v CRM kot Campaign Response za določeno stranko.

Kakor je zadeva na začetku izgledala enostavno se je na koncu zakomplicirala🙂 Vendar ključno je to, da smo zadevo uspešno izvedli in s tem lahko izmerili tudi odziv naših strank na izvedeno kampanjo.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s