Skupno število zapisov – MS CRM 2011

V prejšnji verziji CRM-ja smo pogrešali prikaz skupnega števila zapisov za posamezno entiteto. V posameznem pogledu (view) entitete smo lahko videli samo število zapisov na trenutni strani (največ 250). Če smo želeli prešteti vse zapise smo lahko:

  • s premikanjem po straneh seštevali zapise (neprijazno do uporabnika) ali
  • preko določenih programskih dodelav omogočili, da se skupno število zapisov prikazuje (te dodelave so ponavadi pomenile dodaten strošek za naročnika).
Ko se je bližal izid nove verzije (MS CRM 2011), so nam obljubljali, da bo ta težava odpravljena in bo uporabnik lahko videl število vseh zapisov za posamezno entiteto znotraj CRM-ja. Pa vendarle ni tako…to se vidi tudi iz spodnje slike:
Kot vidite bo skupno število zapisov prikazano le do števila 5000. Če to število presežete, in to se pri bazi podjetij in kontaktov hitro zgodi, pa vseeno lahko na enostaven način prikažete vse zapise v CRM-ju. In to celo v grafični obliki:
Vendar pa tudi tukaj obstaja določena omejitev. Namreč, če boste presegli mejo 50.000 zapisov, se graf na desni strani ne bo prikazal😦 Če ste že mislili, da pa tu ne obstaja rešitve, ste se zmotili…tudi to se lahko obide in sicer:
  • strežniški del: v CRM konfiguracijski bazi je potrebno spremeniti vrednost AggregateQueryRecordLimit v tabeli DeploymentProperties
  • odjemalec: v registry-ju je potrebno spremeniti HKCU\Software\Microsoft\MSCRMClient\AggregateQueryRecordLimit

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s