Pojavne kartice v Microsoft Dynamics CRM 2011

Microsoft Dynamics CRM 2011 je prinesel ogromno novih funkcionalnosti glede na prejšnjo verzijo in ena izmed teh je tudi možnost različnih pojavnih kartic zapisov v CRM. Logika je v tem, da se izgled pojavne kartice lahko veže na vlogo, ki jo ima uporabnik v CRM-ju. Z drugimi besedami, za različne varnostne vloge uporabnikov lahko uporabljamo različne pojavne kartice v CRM-ju.

Primer: Ko kreiramo kartico (določimo kateri atributi bodo na kartici, kako bodo ti razporejeni,…) določimo tudi za katero varnostno vlogo v CRM sistemu bo ta kartica na voljo. Vsak uporabnik, ki mu bo dodeljena ta varnostna vloga, bo nato videl natančno tak izgled kartice kot smo ga določili. Če uporabniku dodelimo različne varnostne vloge za različne pojavne kartice, bo ta lahko izbiral med pogledi (slika spodaj).

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s