Microsoft Dynamics CRM 2011 Rollup 5 – beleženje dostopa uporabnikov

Z rollup-i je Microsoft ponavadi odpravljal napake, ki so se pojavljale pri uporabi CRM rešitve. Z izzidom verzije Microsoft Dynamics CRM 2011 pa z rollup-i dodaja tudi določene funkcionalnosti. Nekatere izmed teh bomo skozi naslednje poste tudi spoznali.

V tem postu bi tako predstavili beleženje dostopa uporabnikov. Microsoft Dynamics CRM 2011 ima v osnovi funkcionalnost spremljanja sprememb, ki se zgodijo na posameznih zapisih. Z izzidom Rollup 5 pa je dodana tudi možnost beleženja dostopa uporabnikov do CRM rešitve. S tem je Microsoft pokril še eno izmed funkcionalnosti, ki jo je bilo sedaj potrebno reševati z dodatnim razvojem na IIS-u ali pa z nekimi “3rd party” orodji.

Funkcionalnost beleženja dostopa uporabnikov preprosto vključimo v modulu Settings –> Administration –> System Settings –> Na zavihku Audit odkljukamo možnost Audit user access (spodnja slika)

Ko je funkcionalnost vključena bomo lahko v pregledu vseh sprememb našli tudi zapise kdaj je kdo dostopil do CRM rešitve Settings –> Auditing –> Audit Summary View

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s