Primer iz prakse – uvedba CRM v telekomunikacijsko podjetje

V tem postu bomo na kratko predstavili enega od naših uspešnih projektov in kaj je ta prinesel naročniku. Naročnik se je za uvedbo Microsoft Dynamics CRM rešitve odločil zaradi želje po večji odzivnosti in prilagodljivosti. Predvsem pa so ga k uvedbi rešitve prisilile:

  • Skokovita rast podjetja,
  • Kompleksnost procesov in količina podatkov,
  • Trenutni sistem ni podpiral dinamike rasti podjetja,
  • Omejen nadzor nad investicijami in projekti,
  • Omejena povezanost sistemov.

Ker rešitev Microsoft Dynamics CRM v osnovi ponuja podporo manj zahtevnim poslovnim procesom je bilo za potrebe podjetja rešitev razširiti. Ta razširitev je podjetju prinesla veliko pozitivnih učinkov, med katere spadajo:

  • Zmanjševanje obsega administrativnih del,
  • Skrajšanje odzivnih časov,
  • Večji nadzor nad prodajo,
  • Povečanje prodaje,
  • Zmanjševanje števila nezadovoljenih strank,
  • Enostavnost uporabe in
  • Prilagodljivost sistema željam podjetja.

Ob odločitvi za prenovo informacijskega sistema so v podjetju določili cilje, ki bi jih radi izpolnili in kateri so skupaj s končnim stanjem prikazani v spodnji sliki.

Na spodnji sliki pa lahko vidite rezultate uvedbe rešitve Microsoft Dynamics CRM, ki so se pokazali ob uporabi.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s