Kako kopirati/klonirati zapis v Microsoft Dynamics CRM 2011?

Velikokrat na naših projektih smo se srečali z željo strank po kopiranju obstoječih zapisov v sistemu Microsoft Dynamics CRM. Torej iz obstoječega zapisa narediti novega, nanj pa prepisati večino podatkov iz obstoječega.

Nedavno sem se zopet srečal z enakim problemom in ker sem z novo verzijo CRM, našel tudi zelo preprosto rešitev tega problema, sem se odločil, da jo delim z vami. Naša stranka, ki uporablja Microsoft Dynamics CRM 2011, je želela na kreirana naročila dodajati produkte, ti pa so bili v večini primerov isti, razlikovala se je le unikatna številka produkta. Ker Microsoft Dynamics CRM 2011 ponuja veliko novih funkcionalnosti (glede na prejšnjo verzijo), sem rekel, da sigurno pa obstaja rešitev, kako to rešiti z minimalnimi stroški in vsekakor brez programiranja (nisem programer🙂 ). Prišel sem do rešitve, ki se imenuje Dialogs. Dialogs v Microsoft Dynamics CRM 2011 so neke vrste procesi, ki uporabnika, kot čarovnik vodijo skozi določen poslovni proces. V mojem primeru je bilo to kopiranje produktov. Rešitev za stranko je bila tako pripravljena v dobre pol ure…skupaj z raziskovanjem. Pa si poglejmo kako sem zadevo izpeljal.
Najprej sem kreiral Dialog z imenom Clone Door. Označil sem ga kot Child process in mu nastavil:

  • Page (prompt and response) – tu uporabnik vpiše atribut, ki se na kloniranem zapisu razlikuje…v mojem primeru je bila to unikatna številka produkta
  • Action: create record – nastavljena dinamična entiteta, ki prepiše podatke iz obstoječega zapisa, skupaj z novo številko produkta, ki ga uporabnik vnese

Potem sem Dialog shranil, ga aktiviral in deaktiviral (to je potrebno, da Dialog dobi oznako Child Process-a). Potem sem deaktiviran Dialog odprl in dodal še:

  • Page (prompt and response) – ali uporabnik želi kreirati dodaten zapis
  • V primeru, da uporabnik odgovori z Da: zažene se Child Process (izberem isti Dialog – Clone Door)
  • V primeru, da uporabnik odgovori z Ne: Dialog se zaključi (kreira se toliko zapisov, kolikor novih podatkov je uporabnik vpisal).

Leave a Reply

