Zvestoba kupca ni naključje

Pojma CRM stari krčmar ni poznal, kako bi ga le, a je dobro vedel, da bo svoj mošnjiček oplemenitil, če bo pravočasno izvedel, da se ženi sosedov sin ali pa da bo naslednji teden županova žena praznovala rojstni dan. Prvi bo ženina povabil na slavje, saj je dober sosed, županovega vabila sicer ne bo dobil, bodo pa na ženinem praznovanju polnili kozarčke s krčmarjevim vinom. Krčma Pr’ Radikal je imela spet dober mesečni izkupiček…

Zgodba starega krčmarja je primer upravljanja odnosov s kupci. V krčmi Pr’ Radikal so svoje goste pozdravljali po imenu, natančno so vedeli, kaj bo kateri od njih naročil, prisluhnili so njihovim dnevnim pripetljajem in dobro so bili seznanjeni, kakšna je verjetnost, da bodo na kredo naročeno v začetku meseca tudi poravnali. Za uspešno poslovanje podjetja, ohranjanje starih in pridobivanje novih potrošnikov je zelo pomembno, da podjetje ugotovi resnične želje potrošnika, jim prisluhne in se jim prilagodi. Vzpostavljanje dolgoročnega odnosa s potrošniki je ena najpomembnejših konkurenčnih prednosti, ki zahteva temeljito poznavanje potrošnikovih interesov, želja in pričakovanj. Zato je župan naročil sode vina ravno pri starem krčmarju.

Poskrbite, da bo tudi vaše podjetje tako uspešno kot krčma Pr’ Radikal. Ker si vseh informacij o vaših strankah  ne morete zapomniti, vam ponujamo rešitev Microsoft Dynamics CRM. Z njegovo pomočjo ustvarite dolgoročne in dobičkonosne odnose s strankami. Želite več informacij? Potem nas hitro kontaktirajte: matej.urbanc@radikal-plus.si

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s