Načrtovanje in vodenje projektov v Microsoft Dynamics CRM 2011

V enem izmed zadnjih projektov smo naročniku omogočili spremljanje in upravljanje s projekti v rešitvi Microsoft Dynamics CRM 2011. Želja stranke je bila, da lahko enostavno, hitro in s parimi kliki načrtuje in spremlja projekte implementacije poslovnih rešitev. Tako je nastala rešitev za upravljanje s projekti v Microsoft Dynamics CRM 2011. Rešitev sestoji iz prilagoditev entitetnega modela in kontrole “tree grid”, ki smo jo vgradili v pojavne kartice. Ravno ta kontrola omogoča, da uporabnik lahko hitro načrtuje projekte. Omogoča mu namreč, da hitro dodaja projektne naloge, planira izvedbo nalog, obvešča osebe, ki so jim naloge dodeljene,…

Ravno s to dodatno kontrolo smo omogočili, da uporabnik naloge kreira kot bi klikal po excel-u, saj posamezno nalogo vnese kar v vrstici te kontrole. S tem smo v veliki meri zmanjšali klikanje po aplikaciji, saj uporabnik vse izvaja v enem oknu.

  • Kreiranje novega projekta v CRM in dodajanje projektne ekipeImage
  • Vsakemu projektu se določi projektna ekipa. Na projektno ekipo so kasneje vezane tudi pravice, ki določajo katere naloge član projektne ekipe lahko spreminja in katere ne. Uporabnik lahko spreminja samo naloge, ki so dodeljene njemu in si na njih planira izvedbene aktivnosti. Kontrolo nad celotnim projektom pa lahko izvaja samo projektni vodja.
  • Planiranje projektnih nalogImage
  • Pri planiranju nalog ima vodja projekta pregled na člani projektne ekipe in njihovim razpoložljivim časom. Tako lahko učinkoviteje planira naloge in jih dodeljuje ustreznim osebam.
  • Ker samo planiranje nalog, brez poročanja časa, ne pomeni nič, smo uporabnikom omogočili, da lahko na dodeljene naloge na projektih tudi poročajo opravljen čas. Tako vse opravijo v eni aplikaciji. S tem ima vodja projekta vedno vse informacije o delu na projektu, o odprtih nalogah, % napredka,…
  • Poročanje opravljenega delaImage

Opisan primer je le del funkcionalnosti, ki jo vsebuje modul za upravljanje projektov v Microsoft Dynamics CRM 2011. Če bi radi izvedeli več, nas kontaktirajte (matej.urbanc@radikal-plus.si).

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s