Enostavno in hitro kreiranje ponudb v Microsoft Dynamics CRM 2011

Ste kdaj hoteli uporabiti Microsoft Dynamics CRM za kreiranje ponudb? Ste ugotovili, da je lažje in hitreje, če ponudbo kreirate ali v ERP-ju ali pa za kreiranje uporabite kar word in excel? Tudi eden naših naročnikov je to izvajal na tak način. Ker pa je bila želja naročnika, da CRM izkoristi v celoti in vanj prenese tudi funkcionalnost kreiranja ponudb, smo bili postavljeni pred izziv, kako to čimbolj učinkovito in enostavno izvesti v Microsoft Dynamics CRM. Če bi naročniku predali osnovno funkcionalnost sestavljanja ponudb, ki jo nudi Microsoft Dynamics CRM, bi nas ta hitro zavrnil. Namreč, da uporabnik pripravi ponudbo, se izgubi med klikanjem in prestavljanjem med zapisi. Priprava ponudbe v osnovni rešitvi je zato mučna in zamudna. Ker za nas noben izziv ni pretežak, smo razvili modul za enostavno in hitro kreiranje in urejanje ponudb v Microsoft Dynamics CRM. Želeli smo uporabiti čimveč standardnih funkcionalnosti, določen del pa smo morali razviti na novo. Priprava ponudb v Microsoft Dynamics sedaj izgleda nekako takole:

  • vnos osnovnih podatkov na kartico ponudbeScreen Shot 2014-04-11 at 7.12.48 AM
  • prvi del kartice služi za vnos osnovnih podatkov, medtem ko je drugi del namenjen preračunavanju podatkov iz artiklov ponudbe. Prav tako so v ribbon vrstico dodani dodatni gumbi, ki uporabnikom omogočajo, da izvedejo določene akcije na pripravljeni ponudbi (ponudbo lahko pogledajo kot pdf dokument; zaključijo ponudbo z ustreznim statusom; ustvarijo predračun v ERP sistemu)
  • dodajanje artiklov ponudbe je hitro in enostavno, saj je dodan tudi iskalnik artiklovScreen Shot 2014-04-11 at 7.43.53 AM
  • artikel preko iskalnika poiščemo in z dvoklikom dodamo na ponudbo. Dodatno lahko urejamo vrstice artiklov in jim spreminjamo količine, cene, popuste. Sproti se izračunava tudi skupna vrednost ponudbeScreen Shot 2014-04-11 at 7.12.16 AM
  • z dodatnimi zavihki na modulu dodajanja artiklov je uporabnikom omogočeno tudi spreminjanje teksta ponudbe, ki se kasneje odraža na generiranem pdf dokumentu. Za lažje določanje vrednosti ponudbe oziroma popustov, je dodan tudi predogled glavnih podatkov o stranki.

S to rešitvijo priprave ponudb smo naročniku omogočili, da vse prodajne aktivnosti vodi v Microsoft Dynamics CRM rešitvi, hkrati pa smo uporabnikom zagotovili dobro uporabniško izkušnjo. Če bi želeli bolj podrobno spoznati modul priprave ponudb v Microsoft Dynamics CRM rešitvi in kako ta modul uvesti v vaš poslovni proces, vam z veseljem pomagamo (matej.urbanc@radikal-plus.si).

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s