Porazdeljevanje klicev v Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM omogoča ustvarjanje marketinških akcij in distribucijo aktivnosti po različnih kanalih. Eden od teh kanalov je tudi telefonski klic. Telefonske klice na marketinški akciji je enostavno ustvariti, malo težje pa jih je distribuirati ustreznim osebam, ki naj bi jih izvedle. V osnovi imamo možnost distribucije telefonskih klicev:

  • lastnikom zapisov
  • čakalnim vrstam in
  • ekipam.

Telefonskih klicev pa ne moremo distribuirati različnim osebam na enkrat.

Na projektu smo se srečali ravno s tako zahtevo. Naročnik ima stranke iz celotne Slovenije in za vsak del/regijo skrbijo določene osebe/operaterji v podjetju. Če bi želeli klice razdeliti med posamezne osebe bi, v osnovni funkcionalnosti funkcionalnosti Microsoft Dynamics CRM-ja, morali:

  • ali kreirati n-marketinških list
  • ali ustvarjene klice sortirati po regijah in jih posamezno ali skupaj deliti po ustreznih osebah.

Želja naročnika je bila, da je distribucija klicev kar se da enostavna, hkrati pa omogoča, da se klici, med osebe, delijo po različnem številu, ki ga določi oseba, ki klice deli.

Za prvi del rešitve smo predvideli šifrante, ki določajo regije. Vsaki regiji so dodeljeni operaterji, ki to regijo pokrivajo. En operater se lahko pojavi pri različnih regijah. Za potrebe tega smo uporabili povsem standardne funkcionalnosti (sistemske entitete + povezave). Drugi del rešitve predstavlja stran namenjena porazdeljevanju klicev. Ta prikaže koliko klicev se nahaja v posamezni regiji, koliko je še nerazdeljenih in kateri operaterji so na voljo. Ko so vsi parametri vpisani se omogoči gumb za porazdelitev klicev.

Potek porazdelitve klicev se začne s pripravo marketinške akcije v CRM. Doda se ustrezno marketinško listo in pripravi dejavnost akcije. Dejavnost akcije distribuiramo in s tem ustvarimo telefonske klice. Sledita še dva koraka za ustrezno porazdelitev klicev in sicer:

  • klik na gumb Porazdeli klice v “ribbon” vrstici kartice Dejavnosti akcije

Porazdelitev klicev "ribbon"

 

  • porazdelitev klicev med operaterje po regijah

Številska porazdelitev med operaterje

S to funkcionalnostjo smo omogočili hitro in enostavno delitev telefonskih klicev med različne operaterje. Če tudi vas zanima kaj podobnega ali pa bi želeli kakšno funkcionalnost CRM-ja poenostaviti, potem nas kontaktirajte (matej.urbanc@radikal-plus.si).

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s